sobota, 12 lutego 2022

Walentynki, zainspiruj się.

Walentynki




O walentynkach już sporo napisałam. Tu na przykład pisałam, jak przetrwać walentynki. Natomiast tutaj podałam 5 sposobów last minute, w jaki sposób można spędzic walentynki w domu. A W tym poście, uzewnętrzniłam się i napisałam, co uważam za najcenniejszy walentynkowy prezent. O czym mogę dzisiaj napisać ? O tym, że ja lubię celebrację, blichtr. Fajnie, że jest taki kolorowy, miłosny dzień. Jednak uważam, że o związek trzeba dbać cały rok. Pragnę się z Tobą podzielić moimi sposobami na dobry związek. Mój związek przeszedł też burze, ale teraz jest jeszcze mocniejszy. Mocniejszy niż kiedykolwiek. I jednym z aspektów umocnienia związku, jest właśnie umiejętność przejścia burzy w nim. Uważam, że młodzi ludzie zbyt szybko, często, się poddają. Może kiedyś napiszę wam o naszej burzy, teraz jednak odstawię ten temat na bok i pochwalę się tęczą. 


1 Drobne przyjemności

Miłość to nie drogie prezenty i szampan Monet, miłość to zaparzenie herbaty ukochanemu na wieczór, przygotowanie śniadania do pracy

2 Dotyk

Łatwo jest w codziennym biegu zapomnieć o dotyku. A on jest bardzo ważny w związku. Dotyk czyli pogładzenie po plecach, przytulenie, szybki buziak.

3 Kontakt wzrokowy

Ważne jest żeby dwoje ludzi, którzy tworzą związek rozumieli się bez słów. Jedno spojrzenie i Ty jedna wiesz o co chodzi. 

4 Sam na sam

Spacer, bądź weekendowy wypad za miasto. Tylko Ty i on. Nie tłumacz się, że nie masz z kim dzieci zostawić. Nawet jak nie masz rodziny, przyjaciół to możesz wynająć nianię. W związku według mnie oczywiście, istotne jest by dwoje ludzi mogło spędzić czas sam na sam. Bez dzieci, teściów. 


5 Intymność

Sex w związku jest kluczowy, zwłaszcza w tym wieloletnim. Kobiety częściej kochają emocjonalnie a mężczyźni fizycznie. Gdy go pożądasz on wie że go kochasz.

Podsumowanie

Miłość należy sobie okazywać cały rok, jest to może wyświechtane zdanie ale taka jest prawda. Dbajcie o siebie nawzajem. Okazujcie sobie szacunek, wspierajcie się. Związek ma powodować Twoje szczęście. A jeżeli Cię przytłacza, sprawia smutek, to może trzeba się zastanowić, czy warto ?  Związek ma Cię uskrzydlać, a nie podcinać skrzydła. Kochaj i daj się kochać <3
To taka moja 5. A Ty co uważasz za kluczowe w związku by isrka cały czas się paliła ?

Pozdrawiam
Aneta

4 komentarze:

  1. Walentynki zawsze spędzamy w domu, bo nie lubimy tłumów w restauracjach, jak już tam idziemy to zazwyczaj w tygodniu aby mieć trochę więcej prywatności :) Zgadzam się z całą twoją piątką, trzeba po prostu mieć dla siebie czas i celebrować wspólnie spędzany czas, a nie tylko być obok siebie :)

    Pozdrawiam!
    PsiarskiLifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, my też nie lubimy tłumów. A w tym roku jeszcze dopadło mnie choróbsko. Mój partner jednak stanął na wysokości zadania, zrobił pyszny walentynkowy obiad <3

      Usuń
  2. Z tym seksem to prawda, tak są skonstruowani faceci. Zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś. Wyczerpałaś temat :) Życzę Ci dużo szczęścia w związku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cieszę się, że zgadzasz się z tym co napisałam.

      Usuń