poniedziałek, 6 stycznia 2020

Walentynki - czas najcenniejsza waluta


Witaj, zbliża sie święto zakochanych, dlatego przesłałam na swój kanał na YT filmik o tej tematyce. Pokazałam jak w prosty sposób można zrobić śliczną,  walentynkową kartkę. Do jej wykonania potrzebujemy 2 kolorowych kartek, jednej białej kartki o gramaturze 250, nożyczek, kleju, kryształków, folderu tłocząco wykrawającego z actiona, taśmy piankowej.

Pamiętam gdy na pierwsze walentynki, które spędzałam z moim obecnym partnerem, uszyłam mu maskotkę w kształcie serca. Szyłam ręcznie gdyż wtedy jeszcze nie posiadałam maszyny do szycia. Poświęciłam dla niego swój czas.  I szczerze nie ma nic cenniejszego poza czasem który możemy ofiarować drugiej osobie. Czas to najcenniejsza waluta w dzisiejszym świecie, którą posiadamy. Zawsze się staram aby wykorzystywać go na 100%. Jestem mamą trójki dzieciaczków więc nie mogę sobie pozwolić na jego marnotrawstwo. Staram się zawsze robić kilka rzeczy na raz. Np. robiąc obiad słucham książek, podcastów, albo w międzyczasie sprzątam inne pomieszczenia. Są czynności na których skupiam sie na 100% to w większości czas spędzony z dziećmi. Wtedy nie myślę o niczym innym tylko jestem tu i teraz. Bo one muszą wiedzieć, że mogą na mnie polegać, że chętnie się z nimi pobawię, nauczę czegoś, wysłucham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz