środa, 9 lutego 2022

Farncuskie komedie część II, coś co tygryski, takie jak ja, lubią najbardziej.

Francuskie komedie


Zbliżają się Walentynki, być może spędzicie go w domu. Przy telewizorze i czymś smacznym. Chciałam polecić moje ulubione francuskie komedie. Uwielbiam francuski humor, być może Tobie też przypadną do gustu. Ostrzegam, można się uzależnić ! KLIK francuskie komedie część I pod linkiem znajdziecie mój stary post z francuskimi komediami. Ten post niejako będzie kontynuacją tego z linka. 

Lista 5 polecanych przeze mnie francuskich komedii


1 Za jakie grzechy, dobry Boże.


2 Wśród chwastów.
Nie znalazłam polskiego trailera. Cały film jest dostępny na Netflix.


3 Nic do ukrycia
 Nie znalazłam niestety trailera. Film dostępny na Netflix. Kliknij tutaj, to strona na filmwebie tej produkcji.

4 8 Rue de'l humanite.
Tytuł jest francuski ale film jest na Netflixie po polsku.


5  Nie jestem łatwy.
Ten film również jest dostępny na platformie Netflix.


Podsumowanie


I jak ? Znacie je ? Jakie są wasze odczucia co do filmów, które wymieniłam ? Będę wdzięczna, jak zawsze, za każde polecenie francuskich komedii. Liczę na to, że wszystkich nie znam ;). Wszystkie filmy które poleciłam, polecam z ręką na sercu. Ja się przy nich naprawdę świetnie bawiłam. Co więcej za każdym razem gdy je oglądam znajduje nowe perełki. 





 






7 komentarzy:

  1. Druga propozycja mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak obejrzysz, czy spełniła Twoje oczekiwania :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja ostatnio coraz bardziej zaczynam się przekonywać do francuskich filmów, szczególnie komedii, więc zapisałam sobei większość Twoich propozycji. Oglądałam ostatnio wspomniany przez Ciebie 8 Rue de'l humanite i byłam zachwycona, super komedia :) Oglądałam też ostatnio Rozpieszczone bachory, lecz ten już wypadł dość kiepsko przyrównując go do wcześniejszego.

    Pozdrawiam serdecznie
    Help Book

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam Rozpieszczone bachory, ogólnie film mi się podobał ale jak to się mówi "Dupy nie urywał" ;-) Polecam Ci w szczególności na dobry początek "Jeszcze dalej niż północ".
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dla mnie taką klasyką, jeśli chodzi o francuskie komedie są Żandarm z Saint-Tropez czy Taxi :D O tych zaproponowanych przez Ciebie pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo trafiłaś w dyszkę z tymi komediami francuskimi. Uwielbiam zarówno te klasyki jak Żandarmy, Goście, goście, Mania Wielkości inne z Louisem jak i współczesne jak Taxi. Przy taxi wyję ze śmiechu i za każdym razem bawi tak samo mocno. Za Jakie grzechy też widziałam, super. Francuzi mają swietne poczucie humoru :) i muzykę także. Namiętnie słucham Zaz i Dassina. Filmy i seriale kryminalne też są super, niesamowicie wciągają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy coś wspólnego <3 O filmów kryminalnych francuskich chyba jeszcze żadnych nie widziałam. Jak możesz coś polecić to będę wdzięczna :)

      Usuń