wtorek, 5 marca 2019

4 wiosenne dekorację DIY, które sam wykonasz.

Witaj !

Masz dosyć szarugi za oknem ? Chcesz rozjaśnić sobie życie ? A może pragniesz usłyszeć pierwsze oznaki wiosny ? Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania, to tak jak ja. Witaj w klubie osób spragnionych WIOSNY.  Poniżej przedstawię Ci cztery projekty DIY, którymi możesz przywołać wiosnę w swoim mieszkaniu. Koniecznie pochwal się w komentarzu jeżeli zdecydujesz się jakiś wykonać. I fajnie gdybyś oznaczył na insta zdjęcie z danym projektem hasztagiem #Anetadinspiruje.

Jak udekorować okno na wiosnę ?

Pierwsze co widzę budząc się rano to parapet i okno.  Uwierz na słowo, że nie chciałbyś mieć takiego widoku z okna jaki ja mam. Może kiedyś się odważę i Ci go pokarzę. Myślę jednak, że w mieście sporo osób ma tak samo. Dlatego pierwsze o czym pomyślałam przy planach odświeżenia mieszkania na wiosnę to okno. Koniecznie trzeba je jakoś przystroić. Przeszukałam internety i znalazłam taki o to projekcik, który znajdziecie klikając w słowo MOTYLE. Jestem ich fanką, mam nadzieję, że Ty również lubisz te barwne, delikatne stworzenia. Cenie je sobie za piękno. W związku z tym chętnie będę się budzić w ich towarzystwie. 

foto by mommyscene.

Jak przywołać wiosnę na parapecie ?

Narodziny, właśnie to słowo kojarzy mi się z wiosną. Dostrzegam w wyobraźni młodziutkie pączki na drzewach. Słyszę wesołe świergotanie piskląt. Z tej przyczyny nie wyobrażam sobie wiosennego parapetu bez kiełków. Może Cię tym zaskoczyłam, ale wiosna to również bomba witaminowa. Co roku pod koniec Marca zasadzam w dekoracyjnych doniczkach różnego rodzaju nasionka. Znalazłam w sieci mnóstwo inspiracji związanych z parapetowym ogródkiem. Poniżej przykładowe zdjęcie, takich upraw. Pamiętaj, że jako doniczki możesz wykorzystać wiele przedmiotów, które posiadasz w kuchni.  Mi najbardziej do gustu przypadają takie metalowe wiadereczka, są przeurocze.

foto by sklep.donwil.pl

Jak przystroić wiosennie ścianę ?

W mojej sypialni jest spory kawałek gołej ściany. Zdradzę Ci, że mi się to nie podoba. Czas na zmiany. Skoro ma nadejść wiosna, miło by było zobaczyć w końcu jakieś kwiaty. Kwiaty na ścianie ? Pewnie się zastanawiasz co piłam.. Herbatę, przyznaję się bez bicia. Co nie przeszkadza mi w wyobrażeniu sobie prześlicznych kwiatowych obrazów, instalacji. Taki obraz można zrobić samemu, wujek google podpowie Ci mnóstwo tutoriali, które powiedzą Ci jak je wykonać. Dla ułatwienia kliknij w słowo KWIAT a pojawi się taki przykładowy tutorial. A poniżej zdjęcie jednej z moich prac.


Jak wykonać wiosenny wianek na drzwi ?

Nie ma nic bardziej uroczego niż powiew wiosny u progu naszego mieszkania.Takim przysłowiowym progiem są nasze drzwi. Wianki są dobre na każdą okazję, można je wykonać naprawdę tanim kosztem. A ich widok później naprawdę cieszy oczy. Jestem pewna, że goście, którzy Cię odwiedzą padną z zachwytu. Naprawdę wspaniały pomysł znajdziesz klikając w słowo WIANEK. Mi osobiście najbardziej podobają się wianki z materiałowych skrawków i pewnie go właśnie wykonam.

Wiosna w całym domu !

 Tworzysz godne uwagi przedmioty, które mogą pomóc przywołać wiosnę, koniecznie daj mi o tym znać w komentarzu. Chętnie zapoznam się z Twoją ofertą. Planuje opublikować w przyszłym tygodniu posta z przedmiotami do dekoracji domu, które można kupić w sklepach bądź u rękodzielników. Dlatego nie zwlekaj i daj o sobie znać. Bo każda okazja jest dobra żeby się zareklamować. U mnie to nie koniec zmian, pragnę czuć wiosnę w całym domu, z tego powodu nakupuje prymulek i poumieszczam je we wszystkich pokojach. W łazience postawię kilka świeczek w kolorach wiosny. Zmienię tekstylia na takie, które mają żywe, soczyste odcienie. Tak, żeby mi się chciało chcieć. Wiesz, przestrzeń którą się otaczam ma mnie pobudzać do życia. I Tobie też tego życzę. 

Pozdrawiam i dziękuję Ci za czas poświęcony na przeczytanie tego posta.
Życzę kreatywnego dnia.
Baw się dobrze :*
Aneta




8 komentarzy:

  1. Ja to bym chciała żeby mi w końcu udało się nie zasuszyć kwiatków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storczyk jest wytrzymały na susze 😂 Swojego czasami nie podlewam przez miesiąc, a on nadal kwitnie🤔

      Usuń
  2. Motyle na oknie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ta inspiracja przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Przepiękne dekoracje ;) <3 również robimy podobne witrażyki. O każdej porze roku, okna zdobią inne, dostosowane do pory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, chętnie zobaczę takie witrażyki w Twoim wykonanie. Można je zobaczyć na Twoim blogu ?

      Usuń
  4. Motyle są świetne, ale mnie również podobają się kwiatki w oknach zamiast motyli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa alternatywa, ja kwiatki w tym roku zamierzam powiesić na ścianie 🏵️🌹

      Usuń