wtorek, 17 stycznia 2017

Hobby, dlaczego warto je mieć.

Postanowiłam, że zacznę regularniej pisać. Może mniej konkretnie jak dotychczas. Nie wiem co we mnie wstąpiło ale ostatnio wolę krótkie przekazy. Bez rozwlekania się. Postanowiłam z tym powalczyć. Zobaczymy jak mi wyjdzie. Będę pisać dłuższe formy. Jeżeli jakąkolwiek formę będą mieć moje wypociny. Dziś napiszę o hobby. Dlaczego warto je mieć ? Co mi daje hobby ?
Przede wszystkim hobby jest Sexy. Naprawdę. Nie ma nic gorszego niż kobieta skomląca o wspólne spędzanie czasu ze swoim facetem, bo ona nie ma co robić. Wtedy on myśli, że ona a) jest upierdliwa, b) nudna. 

Moje hobby jest dla mnie przede wszystkim relaksem. Robiąc kartki rozluźniam się, odstresowuję. Nie ma dla mnie nic przyjemniejszego niż tworzenie, a także robienie zakupów przydasiów do cardmekingu. Pamiętam, że jak zaczynałam, a było to z 5 lat temu, to miałam tylko nożyczki, papier i klej. Papier najzwyklejszy, kolorowy i techniczny. Wszystko sama wymyślałam, wycinałam, Do głowy by mi nie przyszło, że jest na świecie tyle dziurkaczy ozdobnych i nożyczek itd.. Teraz jestem na etapie planowania zakupu maszyny, która sama wykraiwuje różne wzory. Odkryłam, po 2 latach dopiero, polską stronę na temat cardmekingu, niestety dziś już nie mogę znaleźć tej strony. A szkoda bo zawierała sporo przydatnych kursów, tutoriali. B.dużo się z niej dowiedziałam.

Sama uczę się od zagranicznych YT. Jak na razie nie znalazłam sobie jeszcze guru. Kombinuję i staram sie robić wszystko intuicyjnie.  Warto mieć hobby, ponieważ jest to czas poświęcony tak naprawdę nam czyli sobie. Rozwijamy kreatywność, masz o czym porozmawiać z innymi, jesteś dzięki temu ciekawą osobą. I nie marudzisz nikomu, żeby poświęcił Ci czas, bo sama potrafisz nim świetnie gospodarować. Masz się czym zająć. Swoim hobby.

To tak drogą wstępu, myślę, że jeszcze nie jeden post poświęcę cardmekingowi, scrapbookingowi. Mam nadzieję, że Cię nie zanudzę bo jak każdy pasjonat mogłabym o swoim hobby, pisać, mówić bez końca :)

7 komentarzy:

  1. Hobby musi być przyjemne i relaksujące. Bo to właśnie ono staje się dla nas powodem do zadowolenia i dowartościowania się. Ja też mam moje ukochane hobby mój ogród. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny punkt widzenia że hobby pomaga się dowartościować. To prawda :)

      Usuń
  2. Dokładnie tak! Ja nie wyobrażam sobie życia bez hobby, i uważam że każdy jakieś ma. Nie da się nic nie robić. To jest marnowanie swojego życia. Najlepiej jest jak się połączy hobby z pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne hobby :-) Warto robić coś co daje nam satysfakcję i umila czas. Moje hobby dotyczy przeróżnych zwierzaków.

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją pają również jest scrapbooking. Zawsze coś "przytaszczę" do domu. Mam to szczęście, że potrafię w sklepach wyłapać "perełki" przydatne do moich prac. najczęściej robię albumy ;) Zapraszam do mnie. Do tej pory wrzuciłam wiele własnoręcznie wykonanych prac w tym trochę zw.z scrapbookingiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to koniecznie muszę odwiedzic Twój blog i zagoscic na nim na dluzej😊

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń